środa, 3 lutego 2016

Wielki Powrót


Witam wszystkich !

Pewnie jesteście zdziwieni, że ten właśnie post pojawił się na blogu.
Mało osób mnie obserwuje, więc tylko niektórzy to zobaczą (No ale mam nadzieje, że bedzie was coraz więcej).
Chciałam na wstępie, was wszystkich z całego serca przeprosić, że tak długo nie dodawałam rozdziałów. Po prostu moje pomysły zostały spalone a chęć pisania odebrana.
No ale, kiedyś musiał nadejść ten dzien, gdy cała wena zbierania przez te kilkanaście miesięcy, na nowo, powróci.
Oczywiście, podczas mojej nieobecności, prowadziłam innego bloga, ale szybko zabrakło mi R5 w moim życiu <3
Chciałam jeszcze was poinformować, iż mój styl pisania, znacznie się poprawił, więc przez jakiś czas, będę poprawiała błędy z zeszłych rozdziałów a dopiero potem wrzuce waszą wyczekiwaną, kolejną część ; DD

Pozdrawiam wszystkich !
I pamiętajcie, żeby poczekać jeszcze trochę!

4 komentarze:

  1. WRÓCIŁAŚ NARESZCIE! :D
    Czekam na rozdział :3
    Pozdrawiam,
    Inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA! Pytania znajdziesz tutaj: when-nobody-is-watching-r5.blogspot.com/2016/03/liebster-blog-award-2.html

      Usuń
  2. Jeszcze raz wielkie dzięki <3
    ;)

    OdpowiedzUsuń